Продавець Интернет магазин Global Shop розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3131 відгук

Добрый день! Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

Global-Shop.in.ua
Контакти
Интернет магазин Global ShopМенеджер Ника
Самовывоза Нет! Отправка новой почтой!! Склады в разных городах, Київ, Україна
+380 (63) 553-28-10
+380635532810+380635532810
+380 (63) 553-28-10

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення і обмін Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем. Зворотна доставка товарів сплачується покупцем або компанією в залежності від причин повернення. Умови повернення для товарів належної якості У Вас є 14 днів на виявлення заводського браку. Протягом цього часу ви маєте право на обмін придбаного товару. Товар для повернення повинен: - не мати ознак користування - збережені всі плівки, інструкції, коробка Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну. Увага! Комплектацію посилки та її цілісність необхідно перевіряти в обов'язковому порядку на

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner